My Magic Brush

sábado, 25 de octubre de 2014

PRODUSE TERMINATE IN OCTOMBRIE!#vichy#dove#nivea#salerm

HOLA CHICAS!

BUNA FETELOR!BINE V-AM REGASIT!

Ce repede a trecut si luna octombrie,ne despart doar cateva zile,si nu imi pot stapanii bucuria!Astept cu nerabdare cele doua saptamani libere ca pe paineeea calda!Urmeaza sa plec in noiembrie la Barcelona si pt a-mi intelege bucuria va spun doar...ENRIQUE IGLESIAS,CAMP NOU,MAC PRO !trei obiective am ...restul doar relaxare!
Vroiam sa va fac postarea asta numai in romana,uneori asa ma plictisesc sa o fac in ambele  limbi dar  vreau ca sa impac pe toata lumea,sper sa ma intelegeti :)
Nu am terminat extraordinar de multe produse luna asta,dar despre astea care sunt ,va puteti face cel putin o idee pe viitor,in cazul in care vreti sa le achizitionati.Nu cred ca mai e nevoie sa va spun ca este STRICT PAREREA MEA despre ele si ca suntem diferite ,daca mie unul nu imi prieste asta nu inseamna ca nu e bun (poate sunt eu defecta:))
SA INCEPEM!

1.NIVEA HAPPY TIME 
Mi_a placut f mult,contine un lapte de bambus nutritiv si are un miros fresh de portocala,este destul de marisor(750ml)din pacate pretul nu il mai retin in jur de 2.50e -3e.CU SIGURANTA MERITA (RE)CUMPARAT!

2.SAMPON DE BEBE
Pentru mine din pacate e f greu sa gasesc un sampon bun,am incercat cam tot ce se putea incerca si am dat-o in dermatita din multe cauze ,asa ca folosesc unul prescris de doctor,dar acest sampon de bebe a fost dupa cum puteti observa ,folosit pana la ultima picatura ,PE PENSULICI.Este f bun la aceasta intrebuintare si deja l-am (RE)ACHIZITIONAT!
3.VICHY NORMADERM
A venit la pachet impreuna cu exfoliantul cu acelasi nume,este un tratament hidratant anti-imperfectiuni pt piele sensibila in general,rolul lor ar fi ca sa NU iti mai apara cosi&stuff  dar sincer sincer,nu am simtit nici o imbunatatire,nimic wow.Nu zic ca nu merita  incercat dar nu il mai cumpar,vreau sa incerc si EFFACLAR DUO-La roche Posay, aceeasi chestie cu aceleasi rol,sa vedem diferenta .NU IL MAI CUMPAR MOMENTAN
4.SALERM21
Asta este un produs destul de greu de gasit,cel putin eu l-am cautat mult pe net si intr_un final prietena mea ARIADNA mi-a facut o surpriza si mi l-a oferit.Citind numeroase review-uri despre el ca este atat de bun etc
 si acum folosindu-l,trebuie sa spun ca isi merita fanii!Eu il
folosesc ca masca insa se poate folosi pe par uscat inainte sa te  duci la plaja sau la piscina .Contine PROVITAMINA B5 si rolul lui este practic de  a aporta luciu parului degradat ,maltratat si de  a-l proteja impotriva  soarelui,caldurii,clorului din piscina sau apei sarate.
F RECOMANDAT!sper sa resusesc sa dau de el ,ca merita!aparte de astea,parul arata ca aranjat la coafor,cu volum si in cazul meu reda niste bucle pe care nici nu stiam ca le am:)
5.
Mi.a placut si imi place foarte mult aceasta masca,este pt  a doua cand o cumpar si cred ca a fost singura care mi_a ajutat parul dupa 4 decolorari succesive .Cantitatea este super,calitatea super!F RECOMANDATA!nu am (re)achizitionat-o din motiv ca eram curioasa sa incerc si o alta masca de care tot vb fetele pe  aci ,va povestesc eu mai multe despre asta cu alta ocazie:)


6.DOVE...e dove !(re)achizitionat deja!
Astea au fost produsele,acum abia astept sa schimbam opinii despre ele!

Va pup pe toate !PE CURAND

PE FACEBOOK MA GASITI ACIISHEA:))MY MAGIC BRUSH


9 comentarios:

  1. gelurile de dus Nivea sunt si preferatele mele :x

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    ResponderEliminar
  2. Oh... Enrique?? <3 Mie mi-a mers Selsun Blue, l-am folosit aproape doi ani, apoi Clear volum maxx si in prezent Clear scalp oil control.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. O sa iau si eu clear,am fost pe punctul de multe ori dar cum mereu apare altceva

      Eliminar
  3. Fac o postare cat casa despre Enrique dupa concert:))))

    ResponderEliminar
  4. M-ai facut curioasa sa incerc masca de par Le Petit Marseillais...mi-am trecut-o pe lista cu viitoarele cumparaturi :)

    ResponderEliminar
  5. sa imi spui dupa cateva utilizari cum ti se pare!:)sunt convinsa ca o sa iti placa

    ResponderEliminar
  6. ¡Unos productos geniales, gracias por compartirlos! :)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar