My Magic Brush

domingo, 22 de febrero de 2015

TAG.Ingrijirea tenului







Bun gasit fetelor!

Sa dam curs astazi unei invitatii ,venite din partea Andreei(mybeautykiss)la un "Tag"-Ingrijirea tenului.Ii multumesc pe aceasta cale si va invit sa ii cititi  articolul pe blog-ul ei mybeautykiss

Asadar,sa incepem!

1.Descrie rutina ta de ingrijire in 5 pasi

-demachiat zilnic(LaRoche Posay)spalat(Dove sau sapun artizanal de aloe )hidratat(Effaclar Duo-LaRoche si Vichy tratament hidratant o data pe saptamana, o exfoliere saptamanala (Vichy Normaderm)si o masca saptamanala de argila verde+tea tree

2.Care este tipul tau de ten?

-am tenul mixt,gras in zona T si ff uscat pe obrajori

3.Cel mai bun inamic impotriva cosurilor

- pufff....am folosit  atatea lucruri si sincer nu stiu care a functionat mai bine,unul fata de celalalt,am perioade si perioade,cand imi apare si imi trec de la sine...sa zicem totusi ca "tea tree" mi le mai usuca

4.Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului

-demachiantul Toleriane de la LaRoche ,am vb de ff multe ori despre el , o crema tratament de la Vichy,Aqualia Thermal si neaparat argila!mastile de argila pt mine sunt LEGE

5.Servetele demachiante:da sau nu?

-Nu

6.Produse high end entru ingrijirea tenului sau produse high end pentru machiaj?

-hmmm si una si alta ..prefer sa investesc in produse bune sa obtin si rezultate dar nici nu ma dau in laturi daca gasesc ceva ieftin si eficient

7.Care este cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului

-nu e neaparat ciudat,dar cred ca masca cu aspirina 
8.Cele mai bune sfaturi pentru un ten frumos
- demachiatul  si exfoliatul sunt superrr importante  ,mastile sa nu lipseasca si NEAPARAT  produse adecvate tipului de ten si varstei tale!  

Asta a fost tot despre rutina mea,va pup si ne auzim cat de curand!









2 comentarios:

  1. Acum folosesc si eu un toner cu "tea tree" si e super. E foart eficient impotriva cosurilor.

    ResponderEliminar
  2. Ya no vas a traducir las entradas a castellano?

    Un saludo!

    ResponderEliminar