My Magic Brush

domingo, 30 de noviembre de 2014

ELEMENTAL,produse cosmetice cu ingredienti naturali!








                   

Seara buna,draga mea cititoare!

Vreau sa iti vorbesc in aceasta  ultima seara de Noiembrie despre firma romaneasca"ELEMENTAL" care isi are sediul la Oradea!
Acest brand este aparut pe piata de 5 ani,ani in care incearca sa introduca pe piata   produse naturale de ingrijire si igiena personala!Si spun eu ca o fac destul de bine!
Ofera sub brand-ul propriu pe nume"MAYAM",uleiuri esentiale,unturi vegetale,ape florale,ceruri,gume,exfolianti,coloranti vegetali,pigmenti cat si detergenti bio si articole pt curatenie si menaj!
In ceea ce priveste latura cosmetica as putea spune ca acorda o mare atentie tenului sensibil,cu probleme (eczeme,cuperoza,rosacee etc)iar lucrul asta ma incanta!

Le mai dau inca doua puncte albe ,unul pentru ca pe site-ul lor poti  gasi retete pe care le poti experimenta acasa dar si pentru faptul ca au livrarea foarte rapida,ba mai mult,daca esti din Oradea,curierul iti poate veni in aceeasi zi,prin mijloace bio(bicicleta)

As vrea sa iti  mai spun ca am aruncat un ochisor mai devreme si am vazut o sumedenie de lucruri numai bune de oferit ca daruri de Craciun si nu numai;)asa ca nu ezita sa le vizitezi site-ul!


Date de contact:         www.elemental.eu
magazin@elemental.eu pentru comenzi
romtelecom:0259.436.755

Primele mele produse de la ei,sunt acestea:

Sticluta de 50 ml este "Apa de trandafiri"si este potrivita oricarui tip de ten,improspateaza tenul  si are efect refermizant si antiage.Nu pot sa nu iti spun ce delicata este pielea dupa ce o folosesc si ce bine miroase...imi aduce aminte de dulceata bunicii....

Cea de 100ml este "Apa de melisa",cunoscuta pentru efectul preventiv si curativ,este de asemenea potrivit pentru orice tip de piele,dar in special pt cel matur.Foarte recomandata tenului cand este uscat sau iritat deoarece are efect antiinflamator.
As mai vrea sa  mai  precizez ca aceste ape florale,nu contin alcool si nici conservanti,si ca pot fi aplicate atat direct cat si adaugate in lotiuni,creme,atat pentru ten cat si pentru par


Draga mea,sper ca ti-am trezit interesul in a incerca altceva,creat pentru tine si pentru mentinerea frumusetii tale!Daca ai intrebari sau opinii  ma poti contacta aici
atat pe mine cat si pe cei de la Elemental!
PE CURAND....LAURA



     








1 comentario:

  1. cred ca in viitor o sa fac si eu o comanda la ei, am pus ochii pe cate ceva

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    ResponderEliminar