My Magic Brush

sábado, 13 de septiembre de 2014

TAG-PACATELE MORTALE ALE FRUMUSETII!

Buna fetelor!

Am citit de curand pe un blog despre acest tag si tare mi-a placut !asa ca l-am adaptat un pic si l-am facut si eu:)sper sa va placa si abia astept sa va vad comentariile cu pacatele voastre!

1.Lacomie

+care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care l-ai achizitionat?

un creion de ochi de la Essence,este un auriu metalic si m-a costat 1-2 e cred

+care este cel mai scump?

Naked 3 Urban Decay 48 e

2.Manie

+care este produsul cu care esti intr-o relatie de iubire-ura?

fondul de ten Lancome Teint Miracle cand il iubesc ,cand il urasc:(

+ce produsul a fost greu de gasit?

paleta Electric Urban Decay,mi-a adus-o o prietena din America cand inca nu ajunsese pe piata in Spania

3.Pofta

+care este cel mai frumos(bine)mirositor produs cosmetic?

ca si packaging  este Vice 3(Urban Decay)iar ca si miros cred ca parfumul Gucci Guilty mi-a placut cel mai mult



4.Lene

+care este produsul pe care il neglijezi din cauza lenei?

cu siguranta toate produsele pt picioare!

5.Mandrie

+care este produsul care iti da multa incredere in tine?

Ruby Woo (M.A.C)dar in general toate rujurile rosii

6.Ravna

+la ce produs ravnesti de mult timp?

la o BBcream de la Khiel´s

7.Invidia

+ce produs ai cumparat din invidie ca era folosit de majoritatea femeilor?

:))majoritatea..si multe m-au si dezamagit ,cum au facut-o meteoritii de la Guerlain si corectorul de la Kryolan







Asta  a fost TAG-UL meu,considerati ca v-am dat mai departe si faceti si voi ca tare sunt curioasa si asa poate va cunosc si eu mai bine!


pupici,LauraMyMagicBrush

 



2 comentarios:

  1. numai bunatai..sa nu zic cat imi doresc o paleta de la UD...

    ResponderEliminar
  2. acum depinde si de gustul fiecaruia dar mie mi se pare naked 2 mult mai reusita ca asta...trebuie sa fac o postare cu marile mele dezamagiri ..e rasu´plansu´:)))))

    ResponderEliminar