My Magic Brush

domingo, 27 de julio de 2014

DERMATITA CAPILARA-cauza si efect

Buna ziuaaaaa!

De o saptamana pregatesc postarea aceasta ,in mod normal o fac numai despre cosmetice si machiaj dar cum imi doresc sa dezbatem absolut orice tine de frumusete ,podoaba capilara intra si ea la aceasta categorie.
De cand ma stiu sunt in cautarea samponului bun,acesta fiind pentru mine, cel ce nu imi face matreata:)
Poate ca si datorita faptului ca parul meu a fost supus  intotdeauna la mari provocari dar matreata a fost intotdeauna o problema pentru mine!Indiferent ce sampon foloseam nu reuseam sa scap,gasisem la un momentat dat un sampon pe care l-am folosit muuult timp si era extraordinar (Cabello Sano Genesse)daar a fost scos de piata:(sau au dat faliment sau...nu stiu dar a disparut!
Asa ca trebuia sa gasesc un altul si am inceput sa probez,sa
probez am folosit setul acesta de la Petit Marseillais masca si balsamul mi s-au parut divine,samponul ...matreata!


Dupa el am dat de un altul,toata lumea mi-l recomanda,Klorane cu piure de mango,lasa parul moale si cu volum dar...aceeasi problema!
Asa ca m-am gandit sa iau supercunoscutul H&S dupa atata reclama trebuie sa fie bun nu?!
Din prima nu am avut nimic ,din a doua nici,insa dupa vreo 15 zile  in tooooata partea din fata coborand spre urechi mi s-a facut ca o pojghita alba ca si cand mi se exfolieaza scalpul
Obsedata de chestia asta ,fiind al naibii de vizibila si nici nu reuseam sa o elimin cumva am dat fuga la dermatolog care m-a luminat!
SAMPONUL ANTIMATREATA  SE FOLOSESTE DOAR IN MOMENTUL IN CARE AI!NU SE FOLOSESTE IN NICI UN CAZ SA PREVII!
Astfel am reusit sa imi dezhidratez scalpul si am dat in dermatita capilara!

Era deja mult prea mult pentru mine,i-am cerut orice solutie numai sa scap si astfel am dat de ea,crema de la KELUAL
CARE TREBUIE FOLOSITA PRIN MASAJ DIRECT DE SCALP DE 2-3 ORI PE ZI  TIMP DE O LUNA!SE GASESTE IN FARMACII SI ESTE PRODUSA IN FRANTA
Inca dupa primele aplicari am simtit ameliorarea si sper sa reusesc sa fiu constanta sa o aplic timp de o luna si sa nu ma opresc decat dupa ce vad ca a disparut complet dermatita!
Combinat cu ea,doctorul m-a sfatuit sa aleg un sampon bun de la Vichy care sa imi hidrateze scalpul si sa imi faca parul frumos!
Combinatia pana acum da roade,o sa va tin la curent cu informatiile ,sper ca aceasta postare sa va fie utila celor ce aveti sau cunoasteti pe cineva atat femei cat si barbati , care se confrunta cu aceasta problema care nu e deloc estetica:(
AICI JOS SUNT ATASATE POZELE;)


Va pup si pe curand!

Laura
(nu uitati ca ma gasiti aici;D)

No hay comentarios:

Publicar un comentario