My Magic Brush

domingo, 13 de julio de 2014

VICE 1 vs VICE 2 by Urban Decay

Holaaa!!

Azi a venit momentul sa va scot ´´de la naftalina´´:)))mica mea avere!
Ca sunt de-a dreptul inebunita dupa Urban Decay cred ca nu mai are rost sa va mai spun nu?:))asa ca in nebunia mea frumoasa, am inceput sa colectionez paletzelele si usor usor  si cu ajutorul la cateva prietene bineinteles, am ajuns sa detin 9 paletzele pe care rand pe rand o sa vi le prezint!TOATE sunt speciale pt mine, nu cred ca pot sa ma decid intre ele sa aleg doar una ,poate Naked 2 ca a fost prima si a fost wooow -ul ala dar le iubesc pe toate si le RECOMAND pe fiecare in parte!
Paletzelele sunt:NAKED 1,NAKED 2,NAKED 3,URBAN DELUXE ,BOOK OF SHADOWS 4,ELECTRIC PALETTE,VICE 1,VICE 2  Y  15 ANNIVERSARY PALETTE
pt cunoscatoare cu siguranta o sa fie impresionant cand o sa cititi dar daa!ma consider fff fericita sa le am pe toate si am luptat destul de mult sa le obtin(femeile sunt ca fiarele cand e  vorba sa obtina ce vor):))
Fiecare paleta scoasa de Urban Decay detine farduri unice care nu se mai repeta (dupa cum zic ei)in nici o alta anterioara sau viitoare:X

VICE 1
a fost prima achizitionata dintre cele doua,detine  20 de farduri


sunt superbe toate,foarte pigmentate,rezistente se blenduiesc extrem de usor si nu le as da pe nimic!cel mai folosit cred ca e chaos,acel albastru care desi la inceput am crezut ca e cam´´turbat´´ mi-am facut un look care mi-a placut si am ramas uimita !

and dizzzz izzz chaooosss on the left:D
am combinat cu un alb culoarea untului defapt in coltul intern ,iar fardul era de la GRIMAS o firma olandeza dar vb despre asta altadata!
HMM parca nu arata chiar asa turbat cand e folosit nu?:))
din pacate de cate ori folosesc telefonul nu se reda chiar calitativ dar un selfie cu nikonu´ e al naibii de greu:))

VICE 2
Are tot 20 de farduri ,diferite de Vice 1,diferenta dintre ele mai consta si in packaging,in timp ce prima are cutia un albastru inchis spre negru ,pe care se pot observa usor amprentele cand o atingi,vice 2 are o cutie eleganta de culoare mov in care sunt incrustate tip diamant UD
Mai jos le si puteti vedea pe amandoua si de asemenea un look cu toxic si ambush care sper sa va placa!rujul este clonul lui ruby woo,red velvet by wet n wild;)


Sper ca v-am captat interesul pana la final si imi veti urmari in continuare blogutzul:)
va pupic cu drag!
don´t forget!! like,share subscribe My Magic Brush

5 comentarios:

  1. e foarte frumos machiajul realizat cu aceste palete :)

    ResponderEliminar
  2. Multumesc Andreea!sunt cele mai bune farduri pe care le-am folosit vreodata!

    ResponderEliminar
  3. frumos, de mult ma tenteaza si pe mine fardurile acestea :)) , trebuie sa am si eu macar o paleta de la ei :D

    ResponderEliminar
  4. Recomand din suflet!daca stiam ce calitate buna au nu ma avantam cu Mac care au doar cateva de buna calitate restul 0,ce pacat ca platim marca si nu continutul

    ResponderEliminar