My Magic Brush

jueves, 3 de julio de 2014

Urban Decay - ELECTRIC PALETTE

Buuunaa!!

Bine v-am regasit frumoaselor!imi continui seria postarilor cu noua mea paleta URBAN DECCCCAAAYY!sa va spun ca sunt o fericita si ca am pus mana pe ea inainte sa ajunga in Spania?!hihi,pt asta sunt prietenii! asa paletica mea a venit direct de la sursa de acasa de la ea din America!
Electric palette contine 10 farduri care atentie!!sunt pigmenteiiiii!:)ce inseamna?ca sunt culori vibrante pline de viata,daca esti adepta ¨nude¨in nici un caz nu ar trebui sa o cumperi.
Sa fac prezentarile:
tamtadadddaaadammm


Ok,pigmenteii astia sunt ceva extraordinar,superpigmentati,se lucreaza usor nu cad sub pleoapa fara doar si poate merita investitia insa am si o veste nu foarte buna!
ATAT PE CUTIE CAT SI PE PALETA NU SE RECOMANDA
FOLOSIREA FARDURILOR SLOWBURN SAVAGE JILTED SI URBAN IN ZONA OCHILOR!
asta e marele dezavantaj si un kicks din punctul meu de vedere dar se pot aplica ca lipstick ,ca blush si in fel si fel de chestie artistice pe corp!ce se intampla daca pui... stai vreo 4 zile cu culoarea la ochi ca nu reusesti sa o iei cu demachiantul demachiantilor,in conditiile in care eu folosesc unul dintre cei mai buni (la roche posay toleriane)
nu stiu ce contine dar e strong:))

Nu uitati ca fiind pigmenti daca vreti un efect si mai dramatic,mai intens(nu ca ar fi cazul)folositi KIKO MIXING SOLUTION SAU DURALINE
:)as vb despre ea toata ziua si toata noaptea  dar sper ca v-am facut curioase asa incat sa o procurati in momentul in  care ajunge la Sephora!

;)
va pup cu drag!si nu uitati subscribe,like or share:)muuuaks


LAURA 

MY MAGIC BRUSH



No hay comentarios:

Publicar un comentario