My Magic Brush

miércoles, 27 de agosto de 2014

NEW BRAND! MAKEUP REVOLUTION (LONDON)

Buna fetelor!

Din titlu cred ca va dati seama despre ce vreau sa vorbesc:)despre inca o marca de makeup:)inca unaa:))yeeeee!este un brand londonez low cost, aparut recent pe piata,nu stiu cu exactitate daca in Romania  a ajuns,pt ca eu traiesc in Spania,dar daca nu a ajuns sau inca nu ati achizitionat nimic,poate cu aceasta postare va faceti o parere.
Ei sunt cei care au facut clonele ICONIC  la Naked(URBAN DECAY)si fetele care au cumparat spun ca sunt  identice ca si culori dar rezistenta e cea care face diferenta,eu cum am originalele nu am fost curioasa sa iau clonul ,ar fi chiar culmea:))
Totusi datorita preturilor foarte scazute am zis ca trebuie sa incerc ceva,ceva ce_o fi!:D
Si am luat pt inceput un blush(Vivid Baked Blush)in tonul ´´LOVE ME THE BEST´´(3,25 e si  are 6 grame)si un iluminator (Vivid Baked Highlighter 3,75e si este mai marisor, are 7,5 grame)in tonul´´PEACH LIGHTS´´
Aici am dovada:)

Consider achizitia a fiind una buna si raportul dintre calitate pret destul de ok,blush-ul imi place mult e in doua nuante de roz inspre coral si este destul de natural.
 Genul asta de blush-uri coapte in cuptor sunt f pigmentate si trebuiesc  blenduite  destul bine pt ca aporta multa culoare asa ca atentie la cantitatea pusa .Iluminatorul in schimb nu prea mi se pare deloc peach cum ii e si denumirea de altfel ,mi se pare cu irizatii mov neperceptibile de telefonul meu  si mi se pare un pic artificial :(Una peste alta o sa le gasesc cu siguranta intrebuintare si ma gandesc la o viitoare achizitie ...UN RUJ..uuuuuu:D
Astept cu nerabdare vesti de la voi,daca va tenteaza,daca ati auzit de ei sau orice gand legat sau nu de post!
va pupic cu drag si va mai astept pe la mine :))
LAURA



MY MAGIC BRUSH ON FACEBOOK

4 comentarios:

  1. Hola guapa, se ven preciosos los coloretes :) Me quedo por tu blog. Besotes

    ResponderEliminar
  2. Blush-ul arata tare bine. Si pe mine ma atrag cele "baked"... imi place forma for si faptul ca au acea combinatie de culori :)

    ResponderEliminar
  3. Si superbine de pret!am cumparat chestii scumpe care m-au dezamagit si lucruri ieftine care m-au surprins!am facut post-ul despre colectia de rujuri!sper sa iti placa;)

    ResponderEliminar