My Magic Brush

sábado, 16 de agosto de 2014

SA TESTAM DIORSKIN FOREVER(AND EVER)!

BUNA!!

Cum am promis ca o sa postez si look-ul realizat cu noua mea jucarie,Diorskin Forever ,fondul de ten cel mai nou achizitionat, ma tin de cuvant;)
Inainte sa aruncati o privire peste poze as vrea sa va spun cateva lucruri despre el!Mi-a facut o impresie buna,acoperire medie spre mare,fluid,aspect usor mat,sub nici o forma efect de masca!!Faptul ca de cate ori mi l-am pus am primit laude,ma face sa cred ca merita sa investesc si in sticluta mare hihi
Aici sunt pozele,sper sa va placa !daca aveti vreo intrebare despre produsele care le folosesc va astept AICI sa va raspund cu mare placere;)
INAINTE(NU VA SPERIATI:P)


PRODUSE FOLOSITE:


PROCESUL:







pupici

laura


No hay comentarios:

Publicar un comentario